Total Pageviews

Saturday 6 November 2010

Jesen

In je tu, jesen, ki je nimam najrajši. Preveč me spominja na ljubljanske - vedno krajše meglene dni, na vlago v zraku in mrzle večere. Pa sem se spomnila tudi drugačne jeseni, tiste ki jo preživljam v svojem Sv. Antonu. Kako čudoviti topli dnevi! Drevesa na našem vrtu so se pobarvala v tisoče barvnih odtenkov. Leske so začele izgubljati listje in lešnike. Lešnike sem pobrala in jih dala na kup, da bi tako imele veveričke manj dela in jih lažje odnesle v svoj brlogec. Pa je prišla mama in jih pobrala. Iz njih bo spekla potico. Tudi moj Ronček se je prilagodil novemu letnemu času. Bolj je pri močeh in raje poležava na soncu. Jaz pa sem kar rada v dnevni sobi in pletem. A bom morala prijeti tudi za sesalec in pospraviti stanovanje. Bom začela jutri.

No comments:

Post a Comment