Total Pageviews

Friday 15 October 2010

Santa Hat

Veseli december je pred vrati in moji vnučki bi bili prav simpatični s tako kapico na glavi.



Preiskala sem kar nekaj internetnih strani, a takega modela nisem našla. Vseeno sem se odločila, da jo naredim, bom že kaj pogruntala.

Med ostanki volne sem našla nekaj bele in rdeče, seveda rabim pletilke za nogavice in pompon-set oziroma pripravico za izdelavo cofka.








Z belo volno sem nasnula 96 zank, 24 na vsaki igli. Spletla sem 5 cm patenta 2 levi 2 desni.

in nadaljevala z rdečo volno. Z rdečo volno pletemo gladko desno. Po neštetih poiskusih sem se odločila za ta model:
1. do 5. vrsta: same desne petlje, nato začnemo s snemanjem. 
6. vrsta: *10 petelj, nato dve petlji popoleteni skupaj*, s tem vzorcem popletemo cel krog. Na eni pletelki imamo tako 22 petelj.
7. do 10. vrsta: same desne petlje,
11. vrsta: *9 petelj, nato dve petlji popoleteni skupaj*, s tem vzorcem popletemo cel krog. Na eni pletelki imamo tako 20 petelj.
12. do 16. vrsta: same desne petlje,
17. vrsta: *8 petelj, nato dve petlji popoleteni skupaj*, s tem vzorcem popletemo cel krog. Na eni pletelki imamo tako 18 petelj.
18. do 23. vrsta: same desne petlje,
24. vrsta: *7 petelj, nato dve petlji popoleteni skupaj*, s tem vzorcem popletemo cel krog. Na eni pletelki imamo tako 16 petelj.
25. do 31. vrsta: same desne petlje,
32. vrsta: *6 petelj, nato dve petlji popoleteni skupaj*, s tem vzorcem popletemo cel krog. Na eni pletelki imamo tako 14  petelj.
33. do 39. vrsta: same desne petlje,
40. vrsta: *5 petelj, nato dve petlji popoleteni skupaj*, s tem vzorcem popletemo cel krog. Na eni pletelki imamo tako 12 petelj.
41. do 48. vrsta: same desne petlje,
49. vrsta: *4 petlje, nato dve petlji popoleteni skupaj*, s tem vzorcem popletemo cel krog. Na eni pletelki imamo tako 10 petelj.
50. do 57. vrsta: same desne petlje,
58. vrsta: *3 petlje, nato dve petlji popoleteni skupaj*, s tem vzorcem popletemo cel krog. Na eni pletelki imamo tako 8 petelj.
59. do 64. vrsta: same desne petlje,
65. vrsta: *2 petlji, nato dve petlji popoleteni skupaj*, s tem vzorcem popletemo cel krog. Na eni pletelki imamo tako 6 petelj.
66. do 71. vrsta: same desne petlje,
72. vrsta: *1 petlja, nato dve petlji popoleteni skupaj*, s tem vzorcem popletemo cel krog. Na eni pletelki imamo tako4 petlje.
Nato popletemo še 4 vrste in vseh 16 petelj naberemo na sivanko, z volno seveda. Petlje stisnemo in z notranje strani zašijemo skupaj. Zašijemo in poskrijemo še vse ostane volnene niti po kapi. Na koncu izdelamo cof in ga prišijemo na vrh kapice.



Sedaj nimam pri sebi nobenega manekena, da bi pomeril kapico, pa sem si za glavico sposodila kar vazo, da vidim, kako bodo izgledali moji trije dedki mrazi.





No comments:

Post a Comment