Total Pageviews

Thursday 30 June 2011

Kaktus

Kaktusi mi dolgo niso bili všeč, srečanja z njihovimi bodicami so se navadno končala zelo boleče. Nato pa jih je začel moj sin zbirati. Najprej jih je kupoval, pa menjaval s prijatelji, celo s teto iz Kranja in doma se jih je nabralo kar nekaj. Seveda sem zanje skrbela jaz. Tako sem spoznala, da so to pravzaprav posebno lepe rože, predvsem s prelepimi, a žal kratkotrajnimi cvetovi, zato pa toliko bolj cenjenimi. Tudi sama imam na mizi "skledo" kaktusov, a med njimi je samo eden enkrat zacvetel. Bom še počakala.

Tole pa je kaktus moje sosede: 
Nič posebnega, dokler ni takole pognal popke in nato zacvetel:


Narava je znala enakomerno porazdeliti lepoto! Samo najti se jo moramo naučiti.

1 comment:

  1. Ja, res! Tako "brezvezna" roža, pa tako prelepi cvetovi!

    ReplyDelete